domingo, 6 de enero de 2008

Primera entrada

I aquí la primera entrada del blog. No cal que digui de què va aquest nou espai, només cal llegir l'encapçalament, i si voleu saber alguna cosa més, mireu a la part dreta de la pàgina o el meu perfil.

Nosaltres dia a dia gastem constanment energia. Però per desgràcia el model energètic establert no és ni just ni molt menys sostenible.

Actualment, tres quartes parts dels recursos energètics estan destinats a una minoria de tota la població del món. A més, els nivells de reserva dels combustibles fòssils disminueix diàriament, i no només això, a més produeixen grans i múltiples problemes ambientals: contaminació, esclafament global de la terra, canvi climàtic...

En difinitiva, és necessari un nou model energètic més equitatiu i més sostenible. Hem d'intentar millorar el present i així preservar el nostre futur i també el dels altres.



Pròximament, explicaré algunes energies que poden ajudar a l'objectiu de millorar aquest model actual. Les energies que anomenem RENOVABLES. i que de ben segur que si no les estem utilitzan ja, és per el que sempre diguem amb la Cinta: tot bé de la pela!

Abans de marxar vull deixar escrites les adreçes de uns quants blocs. Un és el de català, que ho faig perquè la gent hi està molt enganxat tot i què aquest nadal no hi han entrat gaire:

www.meusllibres.blogspot.com

Els altres tres blocs són companys d'aula:

www.argienergy.blogspot.com

www.sajet-energies.blogspot.com
www.erik20.blogspot.com


A partir d'ara en els blogs, i firmaré titit (amb "t" final ehh, no com la cristina) que és com em diu un de natació :D [Petit -> Titit]


Titit^^

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Com m'expresso per fer-te saber que m'estic petant el cul?
jajajajajajjajjajajajj! ¿TITIT? jajajajajajjjajajaj! vaia paridaaa! xD! Mare mevaa.
Aquí tu deixant adreces relacionades amb tecno, i tota acoplada la meva, que de què va? jajaja ni jo ho sé, xD! Molt bé, molt currat no? I entres al meu, i dius: pff, vaia xustaa!
Que proo!
Bueno jordi, ens veiem dimarts! Vagi bé! I no crec passar-m'hi gaire jo per aquí, potser sí a comentar, però no a llegir, això de les energies no m'interessa gaire, vamos, el que em faltava ara. Vale, és molt important i blablabla, però tinc altres coses a fer com pots entendre! ;)
Vagi bé.

Anónimo dijo...

eis Jordi!!!!
mola mola el teu blog xDxDxD

dons res, ja manire passant.

un petOnasS "Titit" :):):)


TaTi

Sajet dijo...

eiii jordiii!!!

tu que no s'ha penjat el comentari d'abans però re no et precupis ara en un momenet en faig un altre!
doncs re noi que viam si aquesta qualitat va pujant i podem fer uns blogs de pip mare!!

em vaig pasan vagi be i fins dema crack!!

ARi* dijo...

BneSS!!!!

entrada interessant sisisi
Pes re k t dexu l meu blog
www.energies-ari.blogspot.com

Xa manire passant

i ara a mumi!!!
ins dma
muakkksss
Ari*

Anónimo dijo...

Ves actualitzant el bloc , que et pot quedar de "muerte"

La tecnologa

Anónimo dijo...

Torno a ser a ser jo .Cal que actualitzis el bloc .

La tecnòloga

Anónimo dijo...

Això no avança . Posa't les piles.

La tecnòloga

aRgI_SpErPeNtIk dijo...

LA TECnologa comenta a tothom menys a mi... no m'estima